fredag 2 oktober 2009

Bröllopstema Grönt

Hej, lite bröllopsinspiration, det är väldigt bra att utgå från ett färgtema tycker jag (och säkert många andra brudar), grönt är inte min favorit färg, men dessa tycker jag är himla läckra, speciellt med alla gröna äpplen..
Dessa inbjudningkort var till inspiration och förebild till våra inbjudningskort och temat fast med Brunt och Rosa istället, men det var här min jakt på ribbon buckles startade..
Lite mer härlig inspiration...












Korten har jag samlat på mig från diverse amerikanska bröllopssajter, kommer dessvärre inte ihåg från vilka, med det läckra parasollet med grön text på var jag inne på att beställa (fast i ROSA) från http://www.pamelasparasols.com/ men lade ner det eftersom de var extremt dyra..men fina är de..kika in så får ni se själva...Natti, kram Michelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar